Tuesday, July 8, 2014

THE FAKE LOADED

Saya ingat lagi dulu upline team sy pernah ckp centre dicheras tu dulu dibeli dari pemilik cina yg sebelumnya. Tapi yang peliknya, kenapa sewa kedai tu tetap kena bayar pulak yer? Dan, df2 pun kena keluarkan duit utk sewa tu..Ni kisah dr df yg berada dalam One Community worldwide tu sendiri. Df sendiri curious pasal hal tu..apatah lagi network kan? Nampaknya ramai yg jadi 'Tipah Tertipu' pasal bab mereka beli kedai tu...now tukar ke desa hartamas, beli jugak ker or sewa?
 Dan sekarang centre hartamas dijadikan tempat untuk tumpuan partner bawa prospek dengan pelbagai cara dan gaya yang sungguh memperdayakan orang iaitu ajak buat treatment kerana ada voucher free ataupun dipsiko bagus untuk mak ayah yang sedang sakit atau ada penyakit. macam kenal tak teknik ni?

SEBENARNYA, centre cheras dulu tu adalah milik RF mike mok. Dan kemudian Nama syarikat Mike Mok tu khabarnya telah dijual kepada Nasreeq memandangkan nasreeq x boleh buka nama company sendiri kerana namanya telah black list. So, masih mengekalkan status SSM milik owner lama. Owh ye, centre di cheras tu sebenarnya bukan telah dibeli, tapi  tetapi masih lagi disewa. Memandangkan centre lama di publika hartamas dah hancur akibat dek kes backstabber director terhadap ex partner dulu, dan akibat tekanan dari samseng kawasan yang memeras duit dr kawasan cheras tu, mereka pindahkan centre ni dr cheras ke desa hartamas Menggunakan nama syarikat yang sama. Satu lagi pusat @ centre yang menempat komuniti ni berkumpul, di seksyen 7,U12, yang mana tiada sijil lesen perniagaan, sebenarnya bukanlah tretment centre, tapi sekadar tempat mereka menjalankan aktiviti2 mereka. Boleh check dengan MBSA tentang hal ni, yang dulu pernah datang siasat, tapi mereka ditipu oleh puak dlm komuniti ni...pANDAI ANAK2 ORANG DALAM KOMUNITI NI DIAJAR UNTUK MENIPU. dAH TERBIASA MENIPU MAK AYAH MASING2 KAN.. ;|

No comments:

Post a Comment