Tuesday, July 1, 2014

Bab 2

Pertama kali kenal dengan One Community Worldwide ni, kita akan dikenali sebagai pf (potential prospect).
Kita akan dilayan seperti keluarga dan dengan sangat baik.Ramai kawan2 yg x dikenali pun akan jd sgt2 mesra. Dan kemudian kita akan banyak ditanya. Soalan yang akan ditanya adalah, umur, kerja mana dan dimana, berapa gaji, berapa simpanan dan mak bapak sakit apa dan kerja apa dan berbagai lagi soalan yg membabitkan peribadi. Kalau bernasib baik, kitabakan makan bersama mereka dan kitalah yang akan dipersilakan belanja kawan tu yang akan buat donno seperti kebiasaan. Dan lepas tu kita akan dibawa pergi buat treatment. Kadang sebelum makan buat treatmen dulu..So, masa buat treatment kita akan di open mindkan tentang kebaikan mesin rawatan yg bernama E-life. Dan mereka akan perkenalkan beberapa lagi produk lain iaitu :
ez-out,
e-nutra,
e-magnet,
e-drop,
e-body cup,
e-mind,
e-eyegym,
e-aroma,
ion-enhancer,
e-mind,
mesin e-life & ion pen,
dan e-gemcells.
Akui, sebenarnya produk ni semua sangat effective dan bagus. Saya masih guna lagi dan sangat suka gunakannya. Bila tgok harga yg tertera orang akan terkejut kerana agak mahal.Yelah bukan semua orang mampu. Tapi kita akan diberitahu dlm komuniti dan treatment ni ada bisnes yang bagus. Dan bisnes ni bukan direct selling. Kita hanya perlu memperkenalkan kepada orang lain tentang kebaikan treatment ni saja, dan dari situ kita akan mendapat keuntungan dari komisyen mengikut pangkat dan percentage.

Untuk permulaan, kita akan disuruh beli voucher berharga rm230 yang akan mendapat e-aroma percuma dan insuran life sebanyak 20k secara percuma. Agak bagus kerana harga voucherbtu sebenarnya agak mahal tp now semua irg dah mampu beli. Dan bila kita dah bi voucher, dari sinilah bermulanya agenda dan strategi sebenar mereka....

Akan bersambung selepas ini..tunggu...

No comments:

Post a Comment